2018. január 23., kedd

Teljesítményre csillagos ötös az Mcpx BL

Egyik legjobb kezdő heli talán a Blade Mcpx, annak aki ismerkedni szeretne a hatcsatornás világgal. Számtalan Mcpx-em volt nagyon szerettem mindegyiket, mert igazán hűséges kis gépek voltak. Egyszer azomban minden pilóta életében eljön a pont amikor már kevés lesz a gép tudása...
Első percek a kis gépppel...
Ez a pont nálam is elég gyorsan bekövetkezett. Pontasabban nem volt már elég a kefés motorok által adott erő, mert egy-egy hirtelen manővernél vagy eldobta a farkát a gép, vagy csak simán túl közel kerültem vele a földhöz és már nem tudtam felhúzni :)

Ebben az időben már nagyobb brushless géppekkel repültem, mint a 130X vagy a 180CFX, de úgy gondoltam nem maradhat ki a Blade családból az MCPX BL sem.

Az aktuális BLADE flottám 2015-ben
180CFX, 130X, Extreme tuning Mcpx, Mcpx, Mcpx BL

A teljesítményére igazán nem lehetett panaszom, 2 cellás akku, és brushless (inrunner) főmotor és farokmotor. A faroktartással egyszer sem volt gondom, mindig nagyon jól tartott és az emelkedésére sem lehetett panasz, jól bírta a pozitív-negatív váltakozásokat. Csepelen jártuk ekkor többször repkedni sajnos videó anyagok nem kerültek rögzítésre, mondjuk nehéz is lett volna követni a kicsikét.



A gyári alkatrészeket nem volt alkalmam sokáig tesztelni mert egy kihagyhatatlan akció alkalmával a főbb alkatrészeket lecseréltem Microheli alkatrészekre melyeknek köszönhetően pontosabb lett a gép irányítása.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése