2016. június 21., kedd

Légierő - Mcpx hadsereg


A következő időkben minden pénzemet a Blade helik vitték el...
Az Mcpx nálam annyira favorittá vált, hogy számtalan példányt összeszereltem, feljavítottam, átépítettem. Amikor csak tehettem, vettem egy Mcpx-et, ha hibás, az sem volt baj mert annyira sok alkatrészem volt pár hónap után, hogy bármit ki tudtam cserélni illetve megjavítani ezekben a kis gépekben.


Az első gépek voltak a legegyszerűbbek, mivel őket elég sokszor sikerült törnöm. Ahogy haladtam a tanulással egyre kevesebbet estem a gépekkel, bátrabban vettem hozzá, tuning alkatrészeket, illetve "ünneplős" kabinokat.
Az első Mcpx a levegőben

Devo 7e és a Blade Mcpx

A második gépem, a törött kabin matrica bombával javítva :)

Amit érdemes tudni ezekről a kis gépekről...
Méretéhez képest, nagyon stabil gépről van szó ami nagyban könnyíti a kezdők életét. Az eséseket jól bírja, bár ez attól is függ, hogy hol és hogyan sikerül vele leesned, volt 2-3 igazán kemény esésem betonon, hát kellett pár dolgot cserélnem a gépen. De egy jó pilóta mindig azt mondja - és ez nagy igazság - zuhanni is tudni kell. A gyári alkatrészek nem nevezhetők olcsónak, cserébe viszont nagyon jó minőségűek. Számos alkatrész pótolható a V922 alkatrészeivel, amik természetesen jóval olcsóbbak, kezdőknek sokkal ideálisabb. A repülési tulajdonságokon mérhető javulást, egy alumínium imbolygóval és egy erősebb farokmotorral lehet elérni. A többi tuning termék mind csak a dizájn színvonalát emelik a gépnek.

Repülés közben igazán mutatós a kis fémesen csillogó rotor. Extreme alu fejjel és imbolygóval szerelt Mcpx, sokkal pontosabban irányítható mint a gyári műanyag alkatrészekkel.

A gyári lapát nekem nagyon bevált, bírta a gyűrődést és szépen repült vele a gép. A KBDD cég által gyártott lapátokból próbáltam ki még több darabot, amik sok színben is kaphatók és kifejezetten jó lapátok voltak.Méreténél fogva erre a kis gépre nem érdemes karbon lapátokat szerelni, kezdésnek a gyári is tökéletesen megfelel, majd később jöhet a többi tuning lapát KBDD, Lynx, MicroHeli.




Teljesen gyári állapotú ÚJ Blade Mcpx

Ami nagyon jó a gépen az a gyári talp. Rugalmas, szinte törhetetlen, viszont, ha egyszer eltört akkor nem tudtad már úgy megragasztani, hogy jó legyen. Kipróbáltam többször is szintén a KBDD által gyártott talpakat is. Repülés közben nagyon jó szolgálatot tett a rikító szín, és kellően erős is volt, általában ha tört akkor pont a kis rögzítő pöcök tört le miután használhatatlanná vált.

KBDD merevebb faroklapát és talp neon narancs színnel


 Amain Hobbies USA

Alkatrészek és kiegészítők vásárlása Amerikából


Talán ami az egyetlen nagy hátránya a helikopternek, és a ezzel együtt a márkának is, hogy amerikai és az alkatrészek beszerzése is szinte csak onnan lehetséges. Kína is számításba jöhet, több webáruházban is fellelhetőek a kis heli alkatrészei illetve kiegészítői, de sajnos hazánkban nem lehet kapni BLADE alkatrészeket.

Számtalan kis gép megfordult a kezeim alatt..

Egyik legkedveltebb gépem volt, alu fejjel nagyon jó kis masina


Hamarosan feltöltök pár videót is amin láthatóak a kis szörnyetegek repülés közben is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése